B2B mārketinga forums
Pasaules izcilākās metodes kā atrast, sasniegt, apmierināt, pieradināt un noturēt savu biznesa klientu.
 
Foruma programma
 
09.30 – 10.00 Reģistrācija
 
10.00 – 10.10 Foruma atklāšana
10.10 – 10.40 Mārketinga komunikācijas veidi, B2B mārketinga specifika
Ēriks Stendzenieks, Aģentūra MOOZ!, radošais direktors
 

Ēriks Stendzenieks ir radījis vienus no redzamākajiem Latvijas reklāmas vēstures stūrakmeņiem un ir autors vairākiem visu laiku labākajiem reklāmas tekstiem. 1997. gadā viņš nodibināja ZOOM! (šobrīd MOOZ!) – grafikas un industriālā dizaina uzņēmumu. Dažu gadu laikā ZOOM! kļuva par visvairāk apbalvotāko aģentūru Baltijas reklāmas vēsturē, tostarp Golden Drum, Kannu festivālā un Epica, kā arī Latvijas gada labākās aģentūras titulu „Golden Hammer“ un „Adwards“ festivālos. 2008. gadā pirmo reizi Latvijas reklāmas vēsturē izcīnīta Sudraba Lauva pasaulē lielākajā un ietekmīgākajā reklāmas festivālā „Cannes Lions“. Žurnāls Klubs nominējis Ēriku Stendzenieku par vienu no 50 ietekmīgākajiem cilvēkiem Latvijā.
 
10.40 – 11.10 Izpratne par „spēles laukumu” jeb biznesa lēmumu efektivitātes izvērtēšanas iespējas
Ilva Pudule, TNS Latvia, vecākā projektu direktore, finanšu nozares pētījumu eksperte
 

Ilva Pudule ir mārketinga komunikācijas pētījumu eksperte ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi pētījumu nozarē. Ilva Latvijā ir ieviesusi un attīstījusi vairākas TNS starptautiskās pētījumu metodes – reklāmas efektivitātes mērījumu rīku AdEval, potenciāla noteikšanas metodi FutureView, kā arī zīmolu vadības rīku BPO. Praktisko pieredzi lieliski papildina arī akadēmiskā izglītība – Latvijas Universitātē iegūtie sociālo zinātņu maģistra grādi – gan vadībzinātnē, gan socioloģijā. Ilva arī labprāt dalās ar savu pieredzi un zināšanām, regulāri konsultējot uzņēmumus par biznesa izaugsmes jautājumiem, kā arī uzstājoties ar vieslekcijām Latvijas augstskolās un vietējās un starptautiskās konferencēs.
 
11.10 – 12.40 Cik atbilstoša ir jūsu organizācija B2B mārketinga stratēģijas īstenošanai? *
Rennie Gould, Customize UK Training, dibinātājs, vadītājs /Lielbritānija/
 
 
Rennie Gould ir augsti kvalificēts konsultants un profesionāls B2B mārketinga praktiķis. Rennie ir pasaulslavens eksperts B2B stratēģijas izveidē un vadībā. Viņam ir ievērojama pieredze, konsultējot dažādus klientus no visas pasaules, tai skaitā Mercedes Benz, AXA, un Pirelli.

12.40 – 13.40 Pusdienas
13.40 – 14.10 Sociālās platformas B2B mārketingam. Kuru izvēlēties?
Artūrs Mednis, Inspired Digital, vadītājs
 

Artūrs Mednis ir jauno mediju un sociālo tīklu speciālists, blogeris ar 9 gadu stāžu, dažādu audio/video podkāstu un publikāciju autors. Artūrs divas reizes saņēmis „Password” apbalvojumus par efektīvākajām mārketinga kampaņām Latvijā. Kopš 2012. gada Artūrs pasniedz sociālo mediju komunikācijas kursu bakalaura un maģistra programmās augstskolās „RISEBA” un „Turība”, kā arī regulāri uzstājas ar priekšlasījumiem konferencēs un semināros kā Latvijā, tā citās valstīs. Pirms četriem gadiem Artūrs izveidoja aģentūru "Inspired Digital", kas šobrīd ir lielākā sociālo mediju aģentūra Baltijā. 
 
14.10 – 14.40 B2B etiķete. Kas ir apsveicami, kas pieļaujami un kas – tabu B2B komunikācijā?
Dagnija Lejiņa, korporatīvās komunikācijas eksperte
 

Dagnijai Lejiņai ir vairāk nekā 10 gadu pieredze komunikācijas vadības jomā, tajā skaitā valsts, nevalstisko organizāciju un privātajā sektorā. Sešus gadus viņa bija sabiedrisko attiecību vadītāja Nordea bankas Latvijas filiālē. Šobrīd konsultē biedrību “Latvijas attīstībai”. Kā britu valdības “Chevening” stipendiāte viņa ir ieguvusi maģistra grādu politikā un komunikācijā Londonas Ekonomikas augstskolā (London School of Economics and Political Science). Tāpat Dagnija ir Latvijas asociācijas sabiedrisko attiecību profesionāļiem (LASAP) valdes priekšsēdētāja, Eiropas komunikācijas vadītāju asociācija (European Association of Communications Directors) pārstāve Latvijā.
 
14.40 – 15.20 Uzņēmumu pieredze B2B mārketinga realizēšanā
Laura Kunstberga, ZAB Eversheds Bitāns, mārketinga un kvalitātes vadītāja
Evija Baula, PricewaterhouseCoopers, mārketinga un komunikācijas vadītāja 
Dmitrijs Kononovs, Buzzaar Baltic, direktors

15.20 – 15.40 Kafijas pauze
 
15.40 – 17.00 Nākotnes B2B - tehnoloģiju ietekme uz B2B mārketingu *
Lance Baird, Slack and Company, vecākais viceprezidents /ASV/
 
 
Lenss Bērds (Lance Baird) ir viceprezidents biznesa stratēģijas un attīstības jautājumos Čikāgas B2B aģentūrā Slack and Company, Ilinoisā. Viņš daudz ceļo pa Ziemeļameriku un ārpus tās, lai dalītos savā skatījumā mārketinga un tirdzniecības jautājumos ar dažādiem rūpniecības uzņēmumiem un profesionālajām organizācijām. Kad viņš neatrodas ceļā, Lenss ir arī uzņēmējs, amerikāņu futbola trenera palīgs, kaķu mīļotājs un nododas pastāvīgiem perfekta alus meklējumiem.
Lenss ir Prinstonas Universitātes absolvents, viņam ir Pensilvānijas štata Universitātes Smīla Biznesa koledžas maģistra grāds biznesa vadībā. Viņš ir arī sertificēts pasniedzējs zīmola jautājumos, izglītību šajā jomā viņš ir guvis Pensilvānijas štata Universitātes Biznesa tirgu pētījumu institūtā.
 
17.00 – 17.30 Sarunas ar lektoriem, vīns

*Lekcija angļu valodā, pēc apmeklētāju vēlēšanās tiks nodrošināts tulkojums

 

 
< Atpakaļ